HírekMotorbemutatóMotorok

Hibrid hajtású háromkerekű robogó rendőröknek fejlesztve: WMC300FR

WMC300FR

Mivel az aerodinamikai előnyök a sebesség növekedésével jobban érezhetőek, és a WMC300FR-t úgy tervezték, hogy ideje nagy részét városi sebességgel töltse, a cégnek máshol kellett keresgélnie a gazdaságosság és a károsanyag-kibocsátás javulásának maximalizálása érdekében.

A WMC250EV elektromos motoros tapasztalatokkal bőven rendelkezett, így az ötlet, hogy egy elektromos motorral egészítsék ki a keveréket, logikusnak tűnt. Az 5 kW-os motor, amelyet egy pár 56 V-os akkumulátor hajt, a Yamaha egyhengeres motorjával együttműködve növeli a gyorsulást és a hatékonyságot alacsony sebességnél. A csatornával kombinálva a vállalat szerint a CO2-kibocsátás 50%-kal javul a hasonló teljesítményű motorokhoz képest.

A csatornának való megfelelés érdekében a Tricity üzemanyagtartálya új helyre került, a motoros mögé, az akkumulátorok pedig felette vannak elhelyezve. Ez főként azért lehetséges, mert a WMC300FR együléses, kifejezetten „elsősegélynyújtóknak” (innen az „FR” a nevében), például rendőröknek vagy mentősöknek szánt konstrukció.

A vállalat már a projekt kezdetétől fogva bevonta a motoros rendőröket az Egyesült Királyságban, hogy segítsenek irányítani a projektet, és már a korai szakaszban konzultáltak Nick Adderley rendőrfőnökkel, a Nemzeti Rendőrfőnöki Tanács motorkerékpározásért felelős vezetőjével.

WMC300FR

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Míg a WMC250EV szárazföldi sebességrekordot felállító motorkerékpár nagyon is egyedi darab, a White Motorcycle Concepts a WMC300FR-t nagyobb számban kívánja gyártani, kezdetben kis példányszámban, rendőri használatra.

A WMC300FR továbbá EGO levehető akkumulátorokat tartalmaz, amelyek egy háromtűs csatlakozóval tölthetők, ami azt jelenti, hogy nincs szükség további infrastruktúrára és várakozásra a jármű töltése közben. Tökéletesen alkalmas városi és vidéki környezetbe, és alacsony költségű (beszerzési és üzemeltetési költség (104mpg)) alternatívát kínál a közösségi járművekhez képest, miközben csökkenti a CO2-kibocsátást.

Végül, a nagyobb hozzáférhetőséget biztosítva a két első kerék azt jelenti, hogy a WMC300FR autóengedéllyel is vezethető, és az álló asszisztens rendszer további kényelmet biztosít a városi területeken, ahol a közlekedési lámpáknál vagy kereszteződésekben rendszeresen indulnak/állnak meg.

 

Forrás, fotó

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük