Erről leér a lábam: Harley-Davidson XL “883L SuperLow 2014 teszt
– a jobboldali lábtartóról valamiért mindig hátrafelé csúszott a lábam, s a fékhez igazítani kellet a lábam, hogy elérjem,
– a fékek tök jók, rendesen fognak. Hirtelen hátsó fékezésnél sem szitál be a hátulja. A Suzukival már jártam így,
– a kuplung ponjóóó, nem kemény egyáltalán, pedig ezzel riogattak. Eleinte az üreset nem nagyon találtam, de a végére már az is ment.
Be kell vallanom, hogy a töki Patkó csárdánál elég hülyén parkoltam le, kicsit lejtős, füves részen, orral felfelé (de árnyékban), és plusz még szorosan körém álltak a többiek, ezért a visszainduláskor meg kellett kérnem egy férfiembert, hogy tolasson ki és fordítsa meg a motort a sóderes terepen. Na ezért szeretem az én kicsikémet (Suzuki LS), mert azt könnyedén „dobálom” ide-oda,
– nekem kicsit csendes, nem eléggé dübörög, talán ezért nem kaptam meg azt a harley-fillinget, amit vártam tőle,
– az autópályán száz felett úgy éreztem levisz a menetszél a motorról. Mondjuk, nekem a Suzukin plexi van, ami ezen sokat segít, ehhez vagyok szokva,
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
– a tükröt nem tudtam magamnak megfelelően beállítani (menet közben próbáltam, könnyedén lehetett), a baloldaliban a karomat láttam, a magam mögötti út helyett. Ha behúztam a karomat, mintha könyvet szorítanék a hónom alatt, akkor láttam az utat. A jobb oldali az jobb volt.
Összességében mindent hamar meg lehetett szokni, jól ki van találva, hogy kényelmesen, rutinosan lehessen használni, átadva magunkat a motorozás örömének. Kár, hogy rövid volt a tesztkör, épp addigra lett vége, mire összebarátkoztunk a Szuperlóval (mert már beceneve is lett), és felhőtlenül motorozhattam volna a barátaimmal.
Ezzel a társasággal kicsit furcsa volt. Úgy mentünk, mint akiket a szél fújt össze. Ekkora létszámhoz elengedhetetlen a kereszteződésekben, körforgalmakban a biztosítás, aminek hiányát néha Semmi Kis Tünde próbálta pótolni, de így is sokszor szétszakadt a társaság. Többször közénk álltak autósok is. Néhány közülünk való motoros értelmetlenül beelőzgette a sort. Nem mentünk látványosan.
Ha megvehetném ezt a motort első Harleymnak, tennék rá plexit, előrébb tenném a lábtartókat, valószínűleg így még jobban szeretném.