fbpx

Élménytúra nemzetközi úticélokkal

LiveWire 3A tavalyi évben útjára indított LiveWire projekt iránti érdeklődés következményeképpen Ázsia, Európa, Kanada és az Egyesült Államok kiválasztott motorosainak lehetőségük nyílik arra, hogy a malajziai Sepang Nemzetközi Versenypályán kipróbálják a motort és elmondják azzal kapcsolatos véleményüket, segítve ezzel az új motorkerékpár fejlesztését.

A világ motorosainak lehetőségük nyílik arra, hogy véleményükkel alakíthassák a LiveWire™ projekt jövőjét, azaz a Harley-Davidson első elektromos motorkerékpár modelljét, miközben a vállalat LiveWire™ projektjének Élménytúrája 2015-ben globális méreteket ölt.

„A LiveWire projekt újraformálta a Harley-Davidson motorkerékpárral kapcsolatos „elvárásokat”, mondta Mark-Hans Richer a Harley-Davidson marketing főigazgatója. „A LiveWire projekt Élménytúrája értékes visszajelzésekkel szolgált arról, hogy a motorosok milyen jellemzőket és motorozási élményt várnak el egy elektromos Harley-Davidson motorkerékpártól. Idén a világ nagyközönségének, motorosainak is lehetőséget nyújtunk, hogy az Élménytúrán tapasztalatukkal, és véleményükkel segítsék ennek az izgalmas technológiának a jövőbeli irányvonalát.”

A LiveWire™ projekt motorkerékpárjai nem eladásra készültek, de a fő cél az volt, hogy a motorosok visszajelzéseket adjanak egy elektromos Harley-Davidson® motorkerékpárhoz fűződő elvárásaikról. A LiveWire Élménytúra tesztvezetésre invitálja a motorosokat, és felkéri őket, hogy ismerjék meg a motor történetét, és adjanak visszajelzést a tapasztalataikról. Még azok számára is, akik még nem motoroznak, lehetőség nyílik arra, hogy megérezzék a LiveWire projekt erejét a Jumpstart™ demón (egy szimulált motorozási élményen) keresztül.

2014-ben több mint 15 000 vásárló adott visszajelzést a LiveWire projektre vonatkozóan, beleértve egy, az Egyesült Államokat átszelő, 30 állomásos túrán. A latin-amerikai vásárlók számára Miamiban rendezett különleges tesztmotorozáson is több mint 6 800 motoros vett részt. A LiveWire projekt hosszabb távú, a kiskereskedelmi forgalomra vonatkozó terveit Livewire projekt Élménytúra motorosaitól érkező visszajelzések alakítják majd.

A 2015-ös túra három kontinens, nyolc országát átölelő eseményei között például az alábbiak szerepelnek:

Kizárólag a média és a motorosok számára rendezett tesztvezetés a malajziai Sepang Nemzetközi Versenypályán február 25. és március 4. között.
Európa motorosai számára rendezett verseny, akik lehetőséget nyerhetnek arra, hogy bekerüljenek 1000 olyan ember közé, akik a LiveWire projekten az Egyesült Királyságbeli, a francia, az olasz vagy a holland helyszínen motorozhassanak májustól augusztusig.

  • EGY. KIRÁLYSÁG 2015. május 16. szombat – május 17. vasárnap
  • FRANCIAORSZÁG 2015. június 27. szombat – június 28. vasárnap
  • OLASZORSZÁG 2015. július 11. szombat – július 12. vasárnap
  • NÉMETORSZÁG 2015. július 18. szombat – július 19. vasárnap
  • HOLLANDIA 2015. augusztus 8. szombat – augusztus 9. vasárnap

Áprilisban kezdődik egy 13 állomásból álló túra az Egyesült Államokban és Kanadában, amely páratlan Harley-Davidson® kereskedések és vásárlók számára szervezett rendezvények meglátogatását foglalja magába.

„Bennünket az vezérel, amit a vásárlóink a legfontosabbnak tartanak”, mondta Richer. „Tekintve, hogy az elektromos jármű technológiája gyorsan fejlődik, izgatottan várjuk, hogy még többet tudjunk meg a motorosoktól a LiveWire projekt keretében, így teljes mértékben megérthetjük, hogy pontosan mi jelenti a sikert ezen a piacon, hiszen a technológia továbbra is fejlődik.”

A szabadságot jelentő lehetőségek kiterjesztésével kapcsolatos innovatív megközelítés

A LiveWire projekt ötvözi a vállalat hagyományos stílusát a legújabb technológiával, és ezáltal újraértelmezi a Harley-Davidson megjelenését, hangját és a motorozási élményt. A motorkerékpár zsigerekig hatoló motorozási élményt kínál ámulatba ejtő gyorsulással és egy összetéveszthetetlen új hanggal.LiveWire 1LiveWire 2

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkámat a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 szavazás
A cikk értékelése
Feliratkozás
Értesítés
guest
0 hozzászólás
Inline visszajelzések
Összes hozzászólás
0
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Szólj hozzá!x
()
x