fbpx

Egyre sötétebbek az új Harley-k

harley davidson 2016 forty eightKét új harcias Dark Custom modell, a vállalat történetének eddigi legerőteljesebb cirkálócsaládja, valamint a teljesítménybeli és a stílusbeli újítások széles skálája jellemzik a Harley-Davidson erőteljes új, 2016-os modelljeinek sorát.

  • Az új Iron 883™ és a Forty-Eight® modellek a Harley-Davidson Dark Custom vezető pozícióját olyan motorkerékpárok révén érvényesíti, amelyeket a múlt lázadó szelleme ihletett és amelyeket modern formatervezéssel és új felfüggesztésekkel tettek korszerűvé, hogy egy picivel még több lágyságot vigyenek a Harley-Davidson lelkületébe.
  • Az S-sorozat korlátozott példányszámú cirkálói nagy teljesítményt és élvonalbeli stílussal bírnak. A Fat Boy® S és a Softail Slim® S gazdag fényezést és a lenyűgöző Screamin’ Eagle Twin Cam 110 motorblokkot vonultatja fel, amelyekkel a stílus és a teljesítmény egy észveszejtő egységét hozza létre.
  • Az eddig csak a Harley-Davidson Touring motorokkal kapható nagy teljesítményű Twin Can 103™ motorblokk valamennyi Softail® modell teljesítményét megemeli, így ezzel a Harley-Davidson történetében a legerőteljesebb cirkálócsalád született meg.
  • A Road Glide® Ultra motorkerékpár visszatértével a RUSHMORE projekt touring-forradalma ismét kiszélesedik.

„Ez ismét egy történelmi jelentőségű év a Harley-Davidson számára”, mondta Mark-Hans Richer, a Harley-Davidson rangidős elnökhelyettese és vezető marketingigazgatója. „Történetünk legerőteljesebb cirkálócsaládját vezetjük be a piacra, például a legújabb S-sorozatot is. A Dark Custom motorok körében megemeljük a lécet az új Iron 883-as és a Forty-Eight modellek révén, amelyek a 2008-ban elindított formatervezési mozgalom legtisztább képviselői. Ezen felül a Road Glide Ultra visszatérésével és a népszerű Heritage Softail Classic újratervezésével ismét megerősítettük a vezető szerepünket a touring piacon.”

Dark Custom érzés

Az új Iron 883 szánt szándékkal durva és nyers kidolgozású a kontúroknál, a garázsban összerakott bobberek múltjából és jelenéből táplálkozó modern formatervezéssel. A teljesen új orr, az állítható hátsó felfüggesztés, a könnyebb magnézium kerekek és a tökéletesített ülés mind növelik a kényelmet és a motor feletti irányítást, amellyel minden út tökéletesen motorozhatóvá válik. Az új Forty-Eight fenyegető kiállását testes első kerekével, új magnézium kerekekkel és 49 mm-es villákkal ellátott masszív első futóművel éri el, valamint tökéletesen beállítható hátsó felfüggesztéssel és üléssel rendelkezik.

 

A retro stílusú fényezés és a fekete, a színezett és a króm részek tökéletes egyensúlya a motort merész megjelenésűvé varázsolja. A durva és hepehupás városi utakat ezen a cingár és mozgékony Harley-Davidson Street® 750 modellen szelve a motorosok nagyon fogják élvezni az első és hátsó fékrendszer nyújtotta még nagyobb magabiztosságot.

 

A valaha volt legerőteljesebb cirkálócsalád

A hátsó kerekek kegyelemért fognak könyörögni a Harley-Davidson történetének legerőteljesebb cirkáló modellcsaládjában. A Screamin’ Eagle Twin Cam 110 motorblokk által meghajtott új Fat Boy S és a Softail Slim S cirkálók azt az erőt és teljesítményt nyújtják, amelyet annak idején csak a Custom Vehicle Operations (CVO) modellek számára tartottunk fenn. Mindkét korlátozott példányszámú modell fenyegető sötét kinézettel bír, amely nagyon illik ahhoz az erőhöz, amely bennük rejlik.

A Softail Slim S most az új Olive Gold Denim színben is kapható military-ihletésű stílusban, amely azoknak a háború utáni custom motoroknak állít emléket, amelyek a bobber mozgalmat elindították. A Harley-Davidson még több motorosnak ad egy újabb szeletet a RUSHMORE projekt teljesítményéből azáltal, hogy a nagy teljesítményű Twin Cam 103 motorblokkot minden 2016-os Softail modell esetében alapfelszereltséggé teszi. A részleteket lásd a különálló Cruiser kiadványban.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x