CsajokKiemeltMotoros csajok

Csapó Eszter: Többféle stílust is kipróbáltam

altBöngészgettünk a neten, találtunk egy ’87-es Honda VFR 400 hófehér V4-es mocit számomra elérhető áron. Szerelem volt első látásra. Január 2-án már a kezemben volt a kulcsa is. Nagyon boldog voltam, mikor a garázsba letettük. AZ ÉN MOTORKÁM!!! Párom Mocilaci Kawasaki Z750s motorja mellett, akit Dög-nek hívunk, az én kis motorom eltörpült, ekkor kapta nevét… Zsebdög…

2011 Tavasz

Türelmetlenül várva a jó időt zaklattam oktatómat, mikor lehet már vezetni menni… Első nap a rutin pályán hangzik a kérdés: Nagymotorra? Igen válaszoltam és kicsit el kezdtem parázni… én itt?! Kaptam egy Yamaha JOG típusú robogót. Halál félelmem volt a méreteitől, de ennek ellenére megtanultam a rutinpályát. Aztán jött a nehezítés MZ 125 maga a rémálom, berúgós is, nehéz is döcögve, de ment vele is a pálya.

A vizsga előtt ráültem egy 400-as Honda (fogalmam sincs milyen, sosem láttam ilyen mocit)-ra. Hát nem hittem elsőre, hogy meg tudom csinálni a pályát. Édesapám kitartó segítségének köszönhetően hamar megtanultam a pálya fortélyait és meglett a Rutin is!! Jipppííí!!!

Ezután jött a kemény dió! Autóra meg van a jogsim, de nemigen használom, nincs gyakorlatom forgalomban. Huhh motorral én a forgalomba Jézusom! Hangzott el többször is ez a mondat! A második városi vezetés után elmúlt a görcsös üléspozíció és elkezdtem élvezni a dolgokat!

Átültem egy másik mocira nem sokkal a városi vizsga előtt, egy Honda CB250-re, ami nem átlagos volt, hanem teljesítményre belefért a korlátlan kategóriámba, egy kis pörgős dinamikus jószág volt, hamar összeszoktunk. Mire már teljesen élveztem volna a dolgot, már jött is a vizsga. Sikerült a városi vezetés is!!!! Jippíííí mindenki nagyon büszke volt rám. Elsőre minden sikerült!

Első alkalom, hogy a saját motoromon ültem szigorúan a vizsgák után volt!!! A kezdés egy kicsit zötyögős volt, Zsebdög 3 évig állt, és csak most ébresztettük fel az álomból, nagy harc volt…

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

BlackGhost profilja

Megvolt az első túránk is: Győr–Kisbér-Császár (Western Farm) kezdésnek nagyon hosszú volt az út nekem, de ment, jól elfáradtam. Aztán a második túra is, meg a harmadik, közben tekergés a városban ide-oda, szóval gyűlnek a km-ek és csak azt veszem észre, hogy már megint tankolnom kell, most tankoltam?! Eljött a nagy nap: Szlovákia–Pozsony–Kis Kárpátok, szerpentin hhúúú Féltem tőle, de aztán ment az is.

Most bontogatom a szárnyaimat. Nagyon élvezem! Sosem gondoltam, hogy én egyszer ezt véghez viszem és a saját motorommal motorozok majd. Üzenném azoknak a Csajoknak akik még gyűjtögetik a bátorságukat: „Ne foglalkozz senkivel, a jó tanácsot fogadd el! A gúnyos megjegyzéseket erezd el a füled mellett, Te a magad ura vagy és már nem függsz a pasidtól, hogy haza vigyen! Ne feledd saját motorod van!!!”

Mindenkinek széles utat kívánok és sok balesetmentes km-t!!!

Ezúton szeretném megköszönni a segítséget a családomnak és a barátaimnak, hogy kitartóan segítettek nekem!

Köszönöm!

Janibának az oktatómnak! Mocilaci, Hobó, Légiós, Martinka, Herr Riporter, PóverPeti és mindazoknak akiket kihagytam.

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük