fbpx
Hírek

Az utolsó út

azutolsout5Ha menni kell, hát menni kell. De nem mindegy, hogyan! Sajnos az élet véges, de a nekünk szabott időt igyekszünk mindannyian tartalmasan eltölteni. Találtunk egy olyan hobbit, ami lassan szenvedéllyé, a mindennapok részévé válik, és végig kísér minket utunkon.

Nekünk ez a hobbi, ez a szenvedély a motorozás, amiről soha nem akar lemondani az ember, de néha muszáj. Néhány égi társunk is így gondolta ezt még életében, és arra kérték ismerőseiket, motoros barátaikat, hogy a búcsúztatásukon is motorozhassanak.

Ez adta az azóta már több variációban életre hívott motoros temetés ötletét. A motorokat átalakítják, pontosabban megtoldják egy halottaskocsira hasonlító üveges résszel.Ezt vagy a motor meghosszabbításaként, vagy oldalkocsiként oldják meg.

 

Angliában működik a Motorcycle Funerals nevű cég, akik az utóbbi megoldással három motort bocsájtanak rendelkezésre. Egy Hayabusa, egy Triumph Classic és hamarosan egy Harley-Davidson látja majd el ezt a szomorú feladatot.

Ray Biddis angol tiszteletes a motor megtoldását választotta. Az így kapott járművel pedig szabadidejében elég morbid sportot űz. Gyorsulásra használja a motort, mellyel nemrég egy Guinness-rekordot is felállított. 183 km/h-s sebességgel bekerült a könyvbe, mint a Leggyorsabb motoros halottaskocsi.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Magyarországon sem ismeretlen az ötlet, itthon Héjja István és kis csapata építettek át egy Harley-Davidsont trikenak, majd arra rögzítették a koporsószállítót. Ő is egy motoros társa kérése fogott bele a megvalósításba.

A folyamatról 7 részes kisfilm készült, Koporsószállító trike azutolsout3épül címmel.azutolsout2azutolsout4azutolsout

0 0 votes
A cikk értékelése
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x