fbpx

Alacsony fogyasztás és duplakuplungos váltó

A Honda új, alacsony fogyasztású, 700 cm3-es motort fejlesztett ki a középkategóriás motorkerékpárokhoz.

A Honda Motors Co. Ltd. bejelentette, hogy kifejlesztett egy új, alacsony és közepes fordulatszámon egyaránt erőteljes nyomatékú, rendkívül alacsony fogyasztású és környezetbarát motorkerékpár-motort, valamint egy második generációs, duplakuplungos váltót (Dual Clutch Transmission, vagy röviden DCT).

{loadposition cikkreklam}

Az új folyadékhűtésű, 700 cm3 lökettérfogatú, négyütemű, soros, kéthengeres motor az Európában népszerű középkategóriához (500–750 cm3) tartozik. A motor takarékos fogyasztását kiválóan jellemzi a több mint 27 km/l-es érték, ami a középkategóriában jelenleg a legjobbnak számít, és megközelítőleg 40%-os javulást jelent ugyanennek a kategóriának a többi sportmodelljéhez képest.

Ehhez az új motorhoz kapcsolható a kis tömegű, kompakt, második generációs duplakuplungos váltó, amelyet a zökkenőmentes, közvetlenül érzékelhető és tökéletesen hatékony erőátvitel jellemez, ezen kívül kézi váltást is lehetővé tesz. Az Integra az első motorkerékpár, amit ezzel az új motorral szerelnek fel. Ez az új modell a 2010-es EICMA-n bemutatott New Mid Concept robogón alapul. Ezen kívül két további modellt lepleznek le a következő, 2011. novemberi milánói motorkiállításon.

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások