A Triumph Motorcycles bemutatta a 2025-re tervezett új Speed Triple 1200 RS-t
Páratlan tripla teljesítmény és nyomaték, páratlan kezelhetőség és még több korszerű, a motorosra összpontosító technológia – ez jellemzi az új Triumph Speed Triple 1200 RS-t.
Minden eddiginél erősebb, a Triumph 1160 köbcentiméteres tripla motorja könyörtelen gyorsulást és teljesítményt biztosít 183 lóerővel 10.750 fordulat/percnél és 128 Nm-rel 8.750 fordulat/percnél. Az izgalmas és teljesen addiktív, a háromhengeres motor az alacsony fordulatszám és a csúcsra járatás tökéletes keverékét nyújtja, élvonalbeli teljesítményt nyújt az úton és a pályán, azonnali gázadással és könnyedén sima teljesítményleadással párosul.
Ezt tovább fokozza az átdolgozott dinamikus forgattyústengely-kiegyensúlyozási stratégia, amely jelentősen javítja a motor finomságát. Az Öhlins legújabb generációs SmartEC3 félig aktív felfüggesztése, a precíziós dinamika és a jellegzetes roadster vezetési pozíció borotvaéles kezelhetőséget, agilitást és kontrollt biztosít minden kanyarban.
A Brembo Stylema® féknyergek és a Brembo MCS féktáv és áttétel állítható kar komoly fékerőt és testre szabható érzetet biztosítanak, még a legigényesebb vezetés során is. A Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 gumiabroncsok versenypályás teljesítményt nyújtanak egy teljesen legális utcai gumiabroncsban.
A Speed Triple-t gondosan úgy tervezték, hogy mindössze 199 kg legyen menetkészen, emellett kissé szélesebb, magasabb kormányt és merész, agresszív dizájnt kapott, céltudatos részletekkel. Sportos, egyenes tartása erőt és jelenlétet sugároz, miközben tökéletes egyensúlyt biztosít az agilitás és az irányíthatóság között. A keskeny ülésprofillal kombinálva a motoros intuitív és könnyed kapcsolatot érezhet a motorral, amely precíz kezelhetőséget és valós kényelmet biztosít.
Az új Speed Triple motorosra összpontosító felszereltségi és technológiai csomagja a motoros kezébe adja az irányítást, kivételes szintű beállítási lehetőségeket kínálva. Ide tartozik a legmodernebb Öhlins Objective Based Tuning Interface (OBTi), amely lehetővé teszi a motorosok számára a felfüggesztés dinamikus csillapítási jellemzőinek egyszerű beállítását a különböző vezetési helyzetekben.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. ![]() |
A hét, egymástól függetlenül beállítható paraméter a következő:
- Első szilárdság
- Hátsó szilárdság
- Fékezés támogatása
- Gyorsítás támogatása
- Kezdeti gyorsítás támogatása
- Kanyarodás támogatása
- Sebességtartó támogatás
Új, egymástól függetlenül állítható első kerékemelés-vezérlés, motorfékezés-vezérlés és fékcsúszásvezérlés, valamint teljesen állítható sebességtartó automatika is van.
Steve Sargent, a Triumph Motorcycles termékigazgatója elmondta: „Az új Speed Triple 1200 RS még kifinomultabb lett, jelentősen továbbfejlesztett elektronikai csomaggal, amely még könnyebbé teszi a vásárlók számára, hogy kihasználják és élvezzék a javuló teljesítményt.”