fbpx

A Honda és a Yamaha is Red Dot Termékdizájn díjat kapott

Az új Fireblade megalkotásában oroszlánszerepe volt a Honda digitális szimulációkért, agyagmodellekért és vázlatrajzokért felelős szakembereinek, akik teljesen új irányból közelítették meg a rájuk bízott feladatot. Munkájuk során folyamatos, mondhatni, azonnali visszajelzéseket kaptak, így a lehető legrövidebb idő alatt a lehető legnagyobb eredményt érték el.

A tesztekben a Honda házon belüli motorsport-szakértői, a Honda Racing Corporation (HRC) tagjai is részt vettek, erre utal a CBR1000RR-R Fireblade SP piros-fehér-kék színekből összeállított fényezése is.

Satoshi Kawawa, a Honda motorkerékpár-üzletágának vezetője elmondta: „A CBR1000RR-R Fireblade SP arra született, hogy minden kategóriában versenyeket nyerjen, beleértve a kisebb viadalokat és a nemzetközi futamokat is. Ezt a célt szem előtt tartva határoztuk meg a formavilágot és a stílust – a legapróbb részleteket is a kimagasló sebesség és teljesítmény, valamint az aerodinamikai hatékonyság jegyében dolgoztuk ki. Óriási megtiszteltetés, hogy ilyen nagy presztízsű díjjal ismerték el munkánkat.”

Yamaha Ténéré XTZ 700

A Yamaha Ténéré 700 egy kalandtúra motorkerékpár, amely a Ténéré márka legjobb hagyományain alapul, és a világ egyik legkeményebb terepraliján a Dakaron is bizonyított az 1980-90-es években. A Ténéré 700 egy 689 cm3-es, soros, vízhűtéses, 2 hengeres motorblokkal rendelkezik, amelyet könnyű vázba szereltek be.

yamaha xtz700 1019A sofőr üléspozíciója nagyfokú szabadságot biztosít, a jármű nagy tartósságával és egyszerű karbantartásával, valamint a terhelés alatt történő nagy alkalmazkodóképességgel egyesíti magában a terepmotorozás élményét, a kalandot és a turisztikai teljesítményt.

Az „Exciting Adventure Ténéré” formatervezési koncepciójának köszönhetően ez a modell magasan elhelyezett fejidommal rendelkezik, amely három darabból álló szélvédőt tartalmaz, jellegzetes fényszóróval és különleges üzemanyagtartály dizájnnal.

Az új Ténérét nemrég díjazták a német “iF Design Award”-on is és a “Good Design Award 2018” rendezvényen is elismerést kapott.

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x