A Harley-Davidson forradalmasítja a Big Twin modelljeit
A NYOLC ÚJ SOFTAIL ÉS LEGFONTOSABB JELLEMZŐIK
Fat Boy®
A legendás Fat Boy motorkerékpár, amely a jelenlegi custom stílust évtizedek óta meghatározza, túlszárnyalta önmagát. Hasított, finom szatén-króm felületek teszik a motor megjelenését merésszé, izmossá, a világ szeme elé tárva nagy teljesítményű motorblokkot, amely új és továbbfejlesztett kezelhetőséggel és motorozási élménnyel párosul.
- Agresszív gőzgép kiállású első futómű dizájn
– A klasszikus fényszóró borítás modern értelmezése
– A masszív Lakester első kereket a Harley-Davidson modelleken található eddigi legszélesebb, 160mm-es első gumi öleli át - 16 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
- Standard ABS
- 240 mm-es hátsó gumi masszív Lakester felivel
- Opcionális: Milwaukee-Eight 114 motorblokk
Heritage Classic
A dizájn-elemek az 50-es évek Harley-Davidson modelljeinek koromfekete stílusjegyeire emlékeztetnek, amelyet némi modern felhang felfrissít.
- Új levehető plexi
- Új merevfalú zárható, vízhatlan oldaldobozok
- Magasabb felfüggesztés nagyobb utastömeg- és hasznosteherbírási kapacitás
- 17 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
- Opcionális: Milwaukee-Eight 114 motorblokk
- Standard tempomat és ABS
Low Rider®
Az eredeti motort világra hozó ’70-es évek custom chopper korszakának individualizmusa által megihletve az új Low Rider könnyebb és gyorsabb elődjénél, olyan könnyed kanyarodással, amely annak idején elképzelhetetlen volt.
- A múltat idéző, tankra szerelt kettős sebesség- és fordulatszámmérő, fényszóró napellenző és tankgrafika
- 19 inches első és 16 inches hátsó Radiate öntött kerekek
- 2 a 2-ben „puskacső” kipufogó
Softail Slim®
A legalapvetőbb elemekig lecsupaszított Slim a háború utáni custom bobbereknek adózik tisztelettel keskeny hátsó részével, levágott első sárvédőjével, egyszemélyes ülésével és visszafogott krómozásával.
- A fűzött acélküllős kerekeket, a Hollywood kormányt és a vadonatúj első futómű dizájnt sötét betétek tarkítják
- Mélyen ültetett „tuck and roll” ülés
- Merész, kerekített új első lámpaburkolat és villaborítás
- 17 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
Deluxe
A Deluxe, ez a klasszikus hi-line világklasszis bármely úton megállja a helyét, fényes króm csillog rajta, miközben egy komolyan modern gép motorozási élményét nyújtja.
- Jellegzetes LED világítás a teljes motoron: első fényszóró, menetlámpák, Tombstone hátsó lámpa, pengeszerű irányjelzők
- Jellegzetes hátrahúzott kormány
- 17 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
- Standard ABS