A Harley-Davidson forradalmasítja a Big Twin modelljeit
ÚJ VÁZ, VÁZLENGŐVILLA ÉS NAGY TELJESÍTMÉNYŰ FELFÜGGESZTÉS
A Softail kialakítása most egy új fázisba lépett egy könnyebb, merevebb vázzal, amely a formát és a funkciót egy magasabb szintre emeli, miközben megtartja a hardtailek klasszikus megjelenését és minden ízében modern motorozási élményt nyújt. Az új váz olyan előnyöket vonultat fel, mint a legtöbb modellt jellemző megnövelt oldaldőlésszög, a jobb kanyarstabilitás, a jobb gyorsulási képesség, a finom kezelhetőség, valamint a kisebb súly és az elődjeihez képest könnyebben emelhető fel az oldaltámaszról.
A 2018-as Softail futóművének a lelkét a nagy merevségű karbontartalmú acél csőváz alkotja, amely a lengőkarral együtt jelentős mértékben megnöveli a vázszerkezet szilárdságát. Maga a váz 65%-kal merevebb, mint a kifutó Softail dizájnoké, ez 34%-kal nagyobb merevséget jelent a teljes futóművet illetően. Dizájnja szintén az egyszerűségre törekszik, így ebben a motorban 50%-kal kevesebb alkatrész és 22%-kal kevesebb hegesztés található.
Két különleges lengőkarral láttuk el – az egyiket keskeny, a másikat a széles hátsó gumikhoz. A széles futómű 5,89kg-al (15%-kal), míg a keskeny 8,16kg-al (20%-kal) könnyebb. A vázlengővilla, miközben megtartja a hardtail váz egyszerű, klasszikus vonalait, a hátsó kerék vertikális mozgását az ülés alatti központi rugóstag csillapítja.
Az először a 2017-es Touring modelleknél bevezetett vadonatúj nagy teljesítményű kettős szabályozószelepes első felfüggesztés csillapítási teljesítménye egy patronos villáéhoz hasonló, ám annál fejlettebb és nagyobb reakcióképességű csillapítási karakterisztikával rendelkezik. 130 mm-es rugóút a kényelmes cirkálásra és a lendületes motorozásra egyaránt optimalizált. Az átdolgozott kormánycsap-dőlésszög és az utánfutás állítható.
Az új központi rugóstagos hátsó felfüggesztés továbbra is a klasszikus hardtail külsőt erősíti, míg a motor megújult geometriája kiválóbb motorozási minőséget, gumitapadást és kezelhetőséget biztosít. A rugóstag könnyen beállítható előfeszítés-szabályozása 217 kg-os intervallumban biztosítja a hasznosteherbírási kapacitást, hogy az utas még kényelmesebben utazhasson és a kezelhetőség is optimális legyen.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A vadonatúj Softail modellek több mint 17 kg-mal könnyebbek elődjeiknél, amely továbbfejlesztett erő-súly arányt jelent a nagyobb gyorsulás, a hatékonyabb fékezés és a dinamikus kanyarodó képesség érdekében, amelyek számos modell esetében még nagyobb hajlásszöggel is párosulnak. Néhány modellt kifejezetten az új Softail futóműhöz tervezett új gumikkal és a bármilyen utazási körülmények között is hosszan tartó teljesítmény garanciáját nyújtó továbbfejlesztett alkatrészekkel és optimalizált szerkezetekkel láttunk el. Az új ülések dizájnja és anyaga egyre többféle motoros számára biztosít továbbfejlesztett kényelmet és hosszú távú motorozhatóságot a cirkálás során.