HírekMotor felszerelésMotorok

A gumiabroncs, ami egyszerre sportos és vagány: Pirelli Diablo Powercruiser

A Pirelli bemutatta a DIABLO POWERCRUISER-t, a Custom-Touring új, nagy teljesítményű abroncscsaládját, amelyet a Custom motorkerékpárokhoz terveztek. Különösen az olyan sportos modellekre gondoltak, mint a performance-baggerek, a klub stílusú motorok és a power cruiserek, amelyek figyelemre méltó gyorsulást és vezetési élményt nyújtanak. Ezek az egyedi átalakítások gyakran a teljesítménytuningra összpontosítanak, miközben az erőt az esztétikummal ötvözik.

  • Az új terméket a Custom-Touring motorkerékpároknak szánják, különösen a legsportosabb, gyakran teljesítményre átállított bagger, club style és power cruiser modelleknek.
  • A DIABLO termékcsalád legújabb tagját úgy tervezték, hogy a tapadás és a kezelhetőség tekintetében új mércévé váljon a szegmensében, még nedves körülmények között is.

A DIABLO POWERCRUISER a DIABLO család része, amely megtestesíti a Pirelli sportos DNS-ét, ezúttal a custom területre alkalmazva és ötvözve azt a szabadság érzésével, amely ezt a világot jellemzi. Az ilyen motorkerékpárok igényeinek kielégítésére készült, amelyek olyan egyedi abroncsokat igényelnek, amelyek képesek nagy teljesítményt és sportosságot nyújtani, azzal a céllal, hogy a tapadás és a kezelhetőség tekintetében új referenciává váljanak a szegmensben, még nedves körülmények között is.

A DIABLO POWERCRUISER termékcsalád mind a konstrukciótechnológia, mind a méretek tekintetében meglehetősen tagolt, és 100 mm-től 260 mm-ig terjedő méretekben radiális és hagyományos specifikációkat egyaránt tartalmaz. Ezért minden egyes méretet kifejezetten annak a motorkerékpárnak megfelelően fejlesztettek ki a szerkezet, az anyagok, a keverékek és a profilok kialakítása tekintetében, amelyikre szánták, különböző specifikációkat és megoldásokat alkalmazva.

Pirelli Diablo Powercruiser gumiabroncs hátsó

Annak érdekében, hogy olyan Custom-Touring abroncsot kapjunk, amely nagyon könnyen kezelhető és nagy fokú tapadással rendelkezik, amely képes elviselni a nagyobb dinamikus igénybevételt, mind dőléskor, mind fékezéskor és gyorsításkor, a Pirelli Supersport és versenyzés terén szerzett tapasztalatai hozzájárultak a szerkezetek kifejlesztéséhez.

A szerkezetek a vezetési stílusnak megfelelően módosítják a merevséget: túrázós vezetési módban, tehát kisebb deformáció mellett az abroncs kényelmes, sima és kiszámítható vezetést biztosít, sportosabb stílus esetén a gumiabroncs deformációjának növekedésével növelik a visszajelzést, így nagyobb kormányzáspontosságot, nagyobb oldaltartást és jobb irányíthatóságot biztosítanak.

Ez a viselkedés tökéletes egyensúlyt képvisel a kényelem és a tapadás között, magabiztosságot nyújtva a motorosoknak mind a nyugodt, mind a sportosabb vezetés során. A radiális méretek 0 fokos acélövvel rendelkeznek, amely hozzájárul a nyomvonal jól szabályozott deformációjához, ami a gumiabroncs jobb alkalmazkodóképességét eredményezi minden dőlésszöghöz, és a terhelés jobb eloszlását az érintkezési felületen, ami nagy előnyt jelent.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Ami a keverékeket illeti, a hátsó radiális méretek kettős összetételűek és szilikával dúsítottak, a Cap&Base technológiával kombinálva, amely egy lágyabb oldalsó keveréket biztosít a tapadás előnyére dőléskor, amelyet a futófelület középső sávjában elhelyezett keményebb keverék hordozóanyag támogat, amely garantálja a teljesítmény konzisztenciáját és a hőegyensúlyt.

A központi keveréksáv mérete a gumiabroncs méretéhez és az érintkezési felülethez viszonyítva változik, hogy biztosítsa a legjobb erőeloszlást, és így a lehető legjobb vezetési érzetet és egyenletes kopást biztosítsa. A Cap&Base keverékrendszer nagyszerű teljesítményt nyújt sportos vezetés közben, míg a szilika használata szélesebb üzemi hőmérséklet-tartományt biztosít, ami elősegíti a magas szintű tapadást, még nedves körülmények között is, valamint a teljesítmény állandóságát.

Pirelli Diablo Powercruiser gumiabroncs első

A gyors felmelegedést és a nedves felületen való tapadást a keverékek összetételében jelenlévő gyanták, lágyítók és szilícium-dioxid innovatív és speciálisan kifejlesztett keveréke biztosítja. Ezen felül a Pirelli exkluzív és szabadalmaztatott keverési eljárása maximalizálja az összes komponens diszperzióját a polimer mátrixban, így nagy fokú homogenitást ér el.

A DIABLO POWERCRUISER profiljai több sugarúak és hegyesebbek, mint a Custom-Touring szegmensben jellemzően használtak, hogy nagyobb kezelhetőséget és nagyon gyors irányváltásokat kínáljanak, míg a laposabb vállrész nagyobb tapadást és kanyarokban jobb pályafogást biztosít. Az optimalizált oldalfalmagasság kiváló tapadást biztosít mind az egyenesekben, mind a kanyarokból való kigyorsításkor. Az első és hátsó kontúr közötti egyensúly lehetővé teszi a kiváló vezetési kontrollt és a kerékpár semleges viselkedését.

A design és a kivitel tekintetében az új DIABLO POWERCRUISER büszkélkedhet a Pirelli által a piacon bevezetett legújabb termékek esetében elfogadott összes intézkedéssel. Az abroncs oldalfalán a terméknevet tartalmazó felirat kontrasztos kivitelezése elegáns megjelenést kölcsönöz a gumiabroncsnak. A „Flash” ikon és a DIABLO logó szimbolizálja a termékcsalád identitását és örökségét, amelyhez ez a gumiabroncs tartozik. Ezen kívül, szintén az oldalfalon található a „Plunga” forma, amely tovább hangsúlyozza a márka kiválóság és a kézműves munka iránti elkötelezettségét, biztosítva, hogy minden részlet tükrözze a Pirelli által ismert presztízst és minőséget.

Az új DIABLO POWERCRUISER még ebben az évben a következő méretekben lesz kapható:

Pirelli Diablo Powercruiser gumiabroncs méretek

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük