fbpx

A Formula 1 világbajnokai kalocsai mintában

Újra magukra vehetik a 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíj időmérőjén használt overalljukat a McLaren pilótái.

Vélhetően jól emlékeznek a Formula 1 szerelmesei arra, hogy a július végi, a Hungaroringen nagy sikerrel megrendezett 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíj időmérő edzésén a McLaren két pilótája, Jenson Button és Lewis Hamilton kalocsai mintás overallban száguldozott. Az évadzáró brazil futamán újra lehetőség nyílna a hazánkat reklámozó ruházat viselésére, ám ehhez az kellene, hogy a sportág magyar rajongói október 15-ig ezen a linkenszavazzanak a Kalmár István tervezte ruházatra. Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója úgy véli, összefogással elérhetjük, hogy a brit istálló két versenyzője is reklám arca legyen országunknak.

Három évtizeddel ezelőtt szerződött le egymással a McLaren és a Hugo Boss, és ez a partnerkapcsolat még ma is töretlen. Sőt, az idei 30. évforduló alkalmából a Hugo Boss 37 országban hirdette meg az „Öltöztess fel a Fináléra” design versenyt, melynek az a lényege, hogy egy-egy adott futamon a McLaren két pilótája, Lewis Hamilton és Jenson Button azt az overált viseli az időmérő edzésen, amelyet a benyújtott design-pályázaton a nemzetközi zsűri a legjobbnak tartott.

A 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíj kvalifikációs edzésén Kalmár István tervei alapján készült ruházatot viselték a pilóták, és most esély van arra, hogy a kalocsai mintákkal díszített overallt újra megcsodálhassa az egész világ. Ugyanis az évadzáró brazil futamon a két versenyző az eddig bemutatott 15 ruházatból azt fogja viselni, amelyikre a legtöbb szavazat érkezik. Jelenleg a magyar ruha áll az első helyen. Klikkelni az alábbi linken lehet október 15-ig, és a voksot 10 percenként meg lehet ismételni.

A Hungaroring Sport Zrt. teljes mellszélességgel az ötlet mögé állt, és Gyulay Zsolt szerint van esély arra, hogy november 27-én Sao Paulo-ban ismét a kalocsai mintákkal díszített, magyaros tűzálló ruhát viselje a két F1-es pilóta az időmérő edzésen.

„Használjuk ki, hogy a sportág két világbajnoka lehet hazánk reklámarca egy olyan eseményen, melyet szerte a világban legalább százmillió néző követ a képernyőkön keresztül. Pénzben szinte kifejezni sem lehet, mit jelentene az országnak ez a reklám” – fogalmazott az elnök-vezérigazgató. 

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x