HírekMotorbemutatóMotorok

4 év után végre itt az új Vespa GTS

Vespa GRS 2003Az új Vespa GTS folytatja a legendás „Vespone” örökségét, ahogy az összes legnagyobb testű Vespát keresztelték. Vespák, amelyekkel elegánsan lehet közlekedni a városban, de amelyek az egyre nagyvonalúbb motoroknak és a kiváló kényelemnek köszönhetően utazásra, sőt kalandra is készen állnak.

A Vespa stílusa a modern design ikonja, és az új GTS család ezt hangsúlyozza, részben a nem kevesebb, mint tizennégy különböző színválasztéknak köszönhetően. Az elegancia a hagyomány és a modernitás közötti varázslatos egyensúly eredménye, amely a GTS vonalaiban, a legapróbb részletekig aprólékosan kifinomult vonalvezetésben és a soha nem látott szintre emelt építési minőségben mutatkozik meg.

Az új Vespa GTS választék alapfelszereltséggel teli, és négy változatot tartalmaz, amelyek mindegyike sajátos szellemiséggel bír: a klasszikus és szuperelegáns Vespa GTS, a kortárs GTS Super, a sportos GTS SuperSport és az ultratechnológiás Vespa GTS SuperTech.

Mindegyik két szupermodern erőforrással kapható: a technológiai 125 i-get egyhengeres és a 300 hpe (High Performance Engine), a Piaggio Group legújabb technológiájának gyümölcse, amelynek célja a technológiailag egyre fejlettebb és a károsanyag-kibocsátás és a fogyasztás korlátozása szempontjából egyre hatékonyabb motorok létrehozása.

Vespa GRS 2003

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az új GTS család karosszériája, ahogy a Vespa történelme során mindig is, szigorúan acélból készült: egy fenntartható anyagból, mivel 100%-ban újrahasznosítható, amely páratlan szilárdságot, valamint valóban egyedülálló biztonságot és dinamizmust garantál. Ez a karosszéria, amely világszerte a Vespa exkluzív terméke, most egy teljesen új első felfüggesztéssel párosul.

Még több kép a Vespa GTS-ről a galériában

A hagyományos, egykaros elrendezést megtartva, a rendszert funkcionalitás szempontjából áttervezték, hogy nagyobb stabilitást garantáljon, különösen nagy sebességnél, és az új felfüggesztési kalibrációnak köszönhetően javítsa a kényelmet és a kezelhetőséget.

Vespa GRS 2003

A Vespa, mint mindig, az emberi test köré tervezve, ideális ergonómiával és természetes üléspozícióval büszkélkedhet, ami hozzájárul ahhoz, hogy rendkívül kényelmes, élvezetes és mindenki számára elérhető legyen. Az új Vespa GTS tovább hangsúlyozza a nagy Vespák által mindig is megtestesített erős túra-, sőt utazási hivatást, új ülést kínálva, amely még az utas számára is kiemelkedő komfortfokozatot biztosít, és optimalizált ergonómiával rendelkezik, hogy álló helyzetben is könnyen megálljon a talajon.

A Vespa GTS esetében pedig a praktikum és a könnyű használat újabb lépést tesz előre a kulcs nélküli rendszer bevezetésével, amely a hagyományos kulcs behelyezése nélkül aktiválja a gyújtást, és egyszerűsíti a motor beindításának, az ülés kinyitásának és a kormányoszlop reteszelésének műveleteit, amelyek mindegyike kényelmesen a zsebben lévő távirányítóval végezhető el.

Vespa GRS 2003

A SuperTech változat megerősíti az ultramodern TFT színes kijelzőt, míg az összes többi változaton új műszeregység debütál, amely stílusában és eleganciájában változatlan, de teljesebb, és képes teljes mértékben kihasználni a VESPA MIA csatlakozási rendszerben rejlő lehetőségeket, amely a SuperTech és a SuperSport alapfelszereltségéhez tartozik, a többi csomaghoz pedig opcionális tartozékként rendelhető.

 

*** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük