HírekMotorokMotorozás

136 lóerős BMW-motorokat kaptak a rendőrök

rendorsegi motorokA rendőrség járműparkjának bővítése miatt hirtelen fellendült a motorkerékpár-piac, ugyanis 25 kétkerekűt adtak át a közelmúltban a főkapitányságoknak.

Az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság beszerzésében, dr. Halmosi Zsolt rendőr vezérőrnagy, rendészeti országos rendőrfőkapitány-helyettes 25 darab új szolgálati járművet adott át a rendőr-főkapitányságoknak szeptember elején.

A BMW R1250 RT típusú, 1254 köbcentis, kéthengeres boxer-motorral ellátott vasakat úgy alakították ki gyárilag, hogy az a rendőröknek megfeleljen (elektromosan állítható szélvédő, ülés- és markolatfűtés, stb.).

A közbeszerzés megugrasztotta a hazai nagymotorok eladásának számát, s ezzel nőtt az összállomány. A BMW R1250 RT igen népszerű gépnek számít, ugyanis közel 170 példányt regisztráltak belőle az idei évben.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Magyarországon egyébként, a rendőri motoros szolgálat immár 93 éve működik töretlenül, s nélkülözhetetlen részévé vált a munkának. S hogy először mikor állt szolgálatba motoros rendőr? Nos, 1926. július 29-én.

Eleinte megfigyelő, futár, felderítő, összekötő feladatokat, majd persze sokkal fontosabb megbízásokat kaptak. Mind tudjuk, hogy az államfőket, magas rangú személyiségeket motoros rendőrökből álló konvoj kíséri -1960 tavaszán, összesen 24 fővel alakult meg a díszmotoros egység.

2011 óta, a rendőrség 153 darab korszerű, rendészeti célra gyártott motort vásárolt. Ez a 25 db új BMW, a BRFK személyi állományának, illetve a megyei rendőr-főkapitányságok munkáját fogja segíteni a jövőben.

Forrás, fotó: police.hu

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük